FANDOM

Każdy, kto chciał zagrać w Zelda razem z kolegą lub koleżanką może to już zrobić. The Legend of Zelda: The Four Swords daje nam taką możliwość, za co bardzo dziekujemy!

Fabuła tego dodatku do właściwej gry zatytulowanej The Legend of Zelda: A Link to the Past nie jest zbyt rozbudowana. Opowiada historię chłopca, który pod wpływem mocy magicznego miecza został podzielony na czterech małych łobuziaków, w których wciela sie poszczególni gracze. Rozgrywka toczy sie na wygenerowanych losowo planszach. Każdy z graczy może nosic tylko jeden specjalny przedmiot, co wprowadza do gry troszke strategii. Cała zabawa polega na jak najsprawniejszym wspóldziałaniu wszystkich graczy, którzy tylko w ten sposób mogą przejść zastawione na nich pułapki.

Grafika spełnia swoje zadanie, jest bardzo czytelna i nie przeszkadza w zabawie. Tereny, po których sie poruszamy sa ładne i bardzo kolorowe. Zdecydowanie lepsze wrażenie wywiera na nas oprawa audio. Skoczne piosenki, które słyszymy są bardzo udane, a motyw przewodni jak zwykle wywoluje u nas niesamowite emocje.

The Legend of Zelda: The Four Swords to bardzo dobre rozwiązanie dla osób, które mają już dojść samodzielnej gry.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki