FANDOM

The Legend of Zelda: A Link Between Worlds to kolejna serii The Legend of Zelda. Za stworzenie tytułu odpowiada japońskie Nintendo. Gra to pierwszy w pełni oryginalny reprezentant cyklu, który zagościł na 3DS-ie.

Rozgrywka Edytuj

Modele rozgrywki zasadniczo nie rożni się od tego co zaoferowała pierwsza część A Link to the Past.Nadal mamy do czynienia ze standardową grą przygodowo-zręcznościową z elementami RPG. Wcielamy się w blondwłosego wojownika o imieniu Link, przemierzającego fantastyczne lokacje krainy Hyrule. Przez większą część czasu akcję gry obserwujemy z góry. Otoczenie oraz modele przeciwników czy postaci są dość uproszczone i przypominają swoje dwuwymiarowe odpowiedniki sprzed ponad dwóch dekad. Z przeciwnikami rozprawiamy się z pomocą wiernego miecza jak i wielu innych rodzajów broni i magicznychzaklęć. W trakcie przygody natkniemy się również na wiele zagadek logicznych, z których część rozwiążemy wykorzystując zupełnie nową mechanikę, po raz pierwszy wprowadzoną do serii. Link potrafi bowiem zamieniać się w naścienny malunek i w ten sposób poruszać się po murach czy ścianach lochów lub zamków. Umiejętność ta pozwala przemknąć koło wrogów jak i dostać się do w inny sposób niedostępnych miejsc.

Tytuł wspiera pełną obsługę trybu 3D, który daje złudzenie głębi i uatrakcyjnia oprawę graficzną oraz pewne elementy gameplayu.

Triforce1 The Legend of Zelda (seria) Triforce1
Triforce1Główne gryTriforce1 The Legend of ZeldaThe Adventure of LinkA Link to the PastLink’s AwakeningOcarina of TimeMajora’s MaskOracle of SeasonsOracle of AgesFour SwordsThe Wind WakerFour Swords AdventuresThe Minish CapTwilight PrincessPhantom HourglassSpirit TracksSkyward SwordA Link Between WorldsTri Force HeroesBreath of the Wild
Triforce1PostacieTriforce1 LinkZeldaGanon